Islandia 10

Wtorek, 10 czerwca 2014 · dodano: 19.07.2014 | Komentarze 3

Z rana czeka mnie podjazd pod sławną przelecz Oxi, nie było tak zle jak słyszałem z opowieści :D Podczas zjazdu spotykam sakwiarza z UK który ubrany w bawełniane ubranie, przeciekający namiot za 20 euro wybrał się na objazd Islandii, po dluzszej rozmowie dowiedziałem się ze zwiedzil już ponad 40 krajow w Europie ogolnie pozytywnie zakręcony koles. Jak był w Polsce kupil sobie spirytus 98% i robił drinki z sokiem, mówił ze nigdy tak dobrze mu się nie spalo jak po tym :D Dalej już droga po wiatr ale z dobrym humorem

Dzień 9 <---------> Dzień 11

Kategoria Islandia

pr0zak
| 10:52 niedziela, 20 lipca 2014 | linkuj Bidony 1l akurat kupilem firmy sis ale w PL mialem takie z isostar.
Mic
| 21:02 sobota, 19 lipca 2014 | linkuj co to za bidony? przydały by się takie duże
Ksiegowy
| 18:56 sobota, 19 lipca 2014 | linkuj ZJazd z tej oxi jest fajny... podjazd sporo łatwiejszy niż zjazd. My zjazd robiliśmy w takiej mgle, że tylko dzięki gps wiedziałem, że jest zakręt... jedziesz do tej pory identycznie jak my!