Kwiecień, 2011

Karkonosze 1/3

Sobota, 30 kwietnia 2011 · dodano: 03.05.2011 | Komentarze 0

Już od końca tamtego sezonu planowałem wjazd na Śnieżkę i zaplanowałem to zrobić w weekendzie majowym. Niestety po świętach się pochorowałem i wyjazd do końca stał pod znakiem zapytania lecz jednak doszedłem do siebie i się udało :D Start niestety nie z dołu Karpacza jak planowałem tylko z pod świątyni Wang ze względów ze na miejscu byłem po godzinie 14 a czekał nas jeszcze po moim powrocie szukanie noclegu w Szklarskiej Porebie. Droga po „kocich łbach” nawet w porządku, pod Strzecha Akademicka spotykam rowerzystę z którym ucinam pogawędkę i uspokaja mnie co do strażników oraz mówi o innej drodze powrotnej na która się decyduje.
Na szycie Śnieżki widoków za bardzo nie było ponieważ pojawiła się mgła oraz wiało, wiec postanowiłem wracać trasą przez Czechy. Trasa w 95% przejezdna niestety trochę pobłądziłem i nie potrzebnie pchałem 15 minut rower po góre, na szczecie dowiedziałem się ze ide w złym kierunku i już wiecej problemów nie było. Ogólnie super wypad najwięcej chyba oddadzą zdjęcia:

Świątynia Wang

Kategoria Gorskie wypady

Miasto & praca

Piątek, 22 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 0

Jak w temacie. Spis z całego tygodnia razem z dniem dzisiejszym.

Plan wykonany

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 0

Wczoraj rozmyślałem nad dzisiejsza trasa i dzisiaj udało sie ja zrealizować w 100%. Pierwsze 15km jechało się tragicznie nogi bolały i nie było chęci lecz później już się rozjechałem i jechało się cudnie, jedynie terenu trochę brakowało.

Rower błotny – Las w Słocinie

Wtorek, 19 kwietnia 2011 · dodano: 19.04.2011 | Komentarze 1

Wybrałem się najpierw na podjazd ul. Spacerową prowadzący na tor motocrossowy o którym pozwiedzał mi Artur . Następnie podjazd 17% na Matysówke, dalej Magdalenka i terenem na Słocine. W lesie było trochę błotka większość jazdy czerwonym szlakiem który oznakowany był jeszcze wstążkami ze Scandia Maraton. Szlak oczywiście zmodyfikowałem i wylądowałem w bagnie, myślałem ze przejadę bez problemu, bo byłem rozpędzony, lecz się przeliczyłem i ugrzęzłem. Na jednym z podjazdów redukując na 1 z tyłu łańcuch wpadł mi za kasetę na szczecie nic się nie stało, ale nie było łatwo tego wyciągnąć.

Akcja serwisowa

Wczoraj prane buty

Testowanie nowego roweru :D

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · dodano: 17.04.2011 | Komentarze 3

Po bardzo długim czasie od zaczepia kompletowania tego ustrojstwa w końcu miałem okazje go wypróbować. Na opinie jeszcze za wcześnie ale opony i przerzutki a raczej kultura pracy w porównaniu do Kellysa to niebo a ziemia. Jako ze rower jest typowo górski wiec musiałem go pobrudzić, bo aż wstyd takim czystym jeździć. Najpierw żółty szlak na Lubenii i zjazd na którym mogłem sprawdzić przyczepność opon, następnie Grochowiczna i szlakiem błotnym do Niechobrza gdzie rower dawał rade. Czasu jazdy nie pisze, bo nie miałem licznika dystans spisany z GPSu. Co najważniejsze w końcu po zimie odkręcili mi wodę na działce wiec jutro czeka mnie mycie rowerów wiec od jazdy sobie odpoczne.

Husów & Boska Dolina

Sobota, 16 kwietnia 2011 · dodano: 16.04.2011 | Komentarze 1

Jak co sobote o 10 zbiórka pod sceną, Zjawiły sie 4 osoby, po chwili stwierdziliśmy ze jedziemy do Husowa. Gdy dojechaliśmy na miejsce stwierdziliśmy ze można by sie jeszcze wybrać nad "Boska Doline" (Agroturystyka i stadnina koni). Ogólnie terenu było około 30km wiec nie mało do tego przewyższenia na poziome 1300m oraz przedzieranie sie przez lasy, wąwozy i potoki dało w kość :D Obłocony zmęczony ale ucieszony jak małe dziecko, najlepsza wycieczka w tym roku :D Zdjecia autorstwa Micia

Kategoria Ponad 100

Strzyzów, Żarnowa

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 0

O 10 miałem zjawić sie pod scena, chwile wcześniej po drodze spotkałem Artura, po chwili jadąc na płaskiej ścieżce rowerowej złapałem kapcia w sumie to urwał mi sie wentyl :D szybka akcja serwisowa, wymiana dętki i jazda dalej. Ze sceny wyruszyliśmy w 7 osób, pogoda była kiepska mocno wiało i od czasu pokropił deszcz. Wypad bardzo udany jechało sie bardzo dobrze mimo warunków, terenu nie brakowało oraz było kilka fajnych zjazdów. Zdjęcia w profilu Micia Poniższe zdjęcia zapożyczone od niego chyba nie będzie miał nic przeciwko :P

praca - dom

Sobota, 9 kwietnia 2011 · dodano: 09.04.2011 | Komentarze 0

Kilometry z tygodnia, dojazdy do pracy.

Rzeszów na Rower

Sobota, 9 kwietnia 2011 · dodano: 09.04.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj w Rzeszowie była akcja "Rzeszów na Rower" wiec korzystając z wolnego dnia wybrałem sie o 11 pod scenę gdzie zastałem Artura skąd pojechaliśmy na rynek . Pogoda nie dopisała trochę padało, ale co zrobić. Przy okazji byłem w NSB gdzie nowy rower już zaczyna wyglądać jak trzeba a nie zbiorowisko części :)

Niechobrz Krzyż Milenijny

Czwartek, 7 kwietnia 2011 · dodano: 07.04.2011 | Komentarze 0

Jako ze już znudziło mi sie podjeżdżanie pod krzyż cały czas ta sama trasa tym razem pojechałem żółtym szlakiem od Zgłobnia. Szlak trochę zapuszczony ale przejezdny, jechało sie dobrze lecz przeszkadzał wiatr.