Istanbul dzien 22 - Grecja Meteory

Sobota, 3 września 2011 · dodano: 26.09.2011 | Komentarze 4

Z rana zostawiam namiot oraz mniej wartościowe rzeczy na campingu i udajemy się na zwiedzanie klasztorów. Oczywiście wczoraj po % zapiąłem rower i tak schowałem kluczyk ze go nie znalazłem, wiec skończyło się na cięciu blokady :) Wchodzimy do głównego meteoru gdzie musimy ubrać spodnie ponieważ w rowerowych szortach nas nie wpuszcza, na szczęście nie musimy wracać się do rowerów ponieważ spodnie są do wypożyczenia. Po objeździe trasy, która robi na mnie naprawdę duże wrażenie zjeżdżamy do miasta i udajemy się do lidla na zakupy. Czeka nas około 8km płaskiej drogi a dalej podjazd pod przełęcz 1700m.

Zaczynamy objazd

Spodnie dali eleganckie :)

Rowery padły z upału

A my sie chłodzimy.

Dzień 21 <---------> Dzień 23

pr0zak
| 16:23 piątek, 30 września 2011 | linkuj Spodnie były tylko jak zwiedzaliśmy środek klasztoru, nie musieliśmy w nich pedałować :)
sebol
| 19:19 czwartek, 29 września 2011 | linkuj nie pogada..widoki to chyba z bajki..aż się tam chciało jechać i podziwiać tak urokliwe miejsce.. pozazdroscić
sebekfireman
| 12:49 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Po tych klasztorach to na rowerach jeździliście... w tych spodniach? ;P
kali76
| 20:04 poniedziałek, 26 września 2011 | linkuj Super wyprawa, fajny opis, ciekawe zdjęcia oddające charakter wyprawy. Dzięki za lekturę.