Dynów

Wtorek, 6 marca 2012 · dodano: 07.03.2012 | Komentarze 4

Plan zakładał trasę 40-50km niestety pogubiłem się w Błazowej i nie chcąc sie zawracać pojechałem na Dynów. Przed Dynowem padła mi lampka przednia i musiałem drogę powrotna ratować sie światełkiem w telefonie. Ogólnie pierwsza połowa trasy udana druga połowa już nie za bardzo przez cała drogę musiałem trzymać telefon i sobie świecić, na dodatek woda w bidonie zamarzła nie miałem jedzenia, picia ani pieniędzy ale udało sie dojechać :D

Kategoria Szosa

pr0zak
| 15:33 piątek, 9 marca 2012 | linkuj mrozin moze następnym razem :D jakoś ta mam ze nie lubię wracać ta sama droga i czasami tak wychodzi.
mrozin
| 07:01 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Jeśli tak bardzo nie chciałeś zawracać, to mogłeś spokojnie pociągnąć do Sanoka i dalej przez Birczę, Przemyśl i Przeworsk do Rzeszowa ;)
wlochaty
| 18:11 czwartek, 8 marca 2012 | linkuj "Szkoła Przetrwania, odc. 80 - Błażowa nocą" hahah niezła przygoda
kundello21
| 22:54 środa, 7 marca 2012 | linkuj Niezły hardkor z tym światełkiem w telefonie:D