h km/h:

Przygotowania do "wycieczki"

Czwartek, 2 sierpnia 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 13

Jako ze przez ostatni czas musiałem trochę czasu znaleźć na nie rowerowe sprawy oraz przygotowania do wyjazdu wiec wpisów nie było chociaż po mieście jeździłem bardzo często. Przynajmniej pozałatwiałem wszystko i teraz już mogę się powoli pakować.

Pomysł na ten wyjazd narodził się po powrocie z Istambułu oczywiście było to tylko dalekosiężne postanowienie które nie liczyłem ze uda się zrealizować.

Jeszcze w sobotę czeka mnie jazda do Tarnowa by spotkać się z Mariuszem z którym mam przejechać pierwsza część trasy.
Tak wiec mam nadzieję ze wszystko pójdzie tak jak w tamtym roku bez żadnych nieprzyjemności ;)

Kilka zdjęć z przygotowań, więcej nie wrzucę bo cały mój pokój wygląda jak to biurko :D

Dobrze ze do kellysa zakupiłem kasete 34 :)

completny
| 08:26 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Życzę po drodze rozsądnych współtowarzyszy na jezdni, abyś mógł spokojnie dobrnąć do celu. W końcu jedna osoba jedzie przez Szwajcarię, bo mam wrażenie że przez sakwiarzy jest omijana :P Powodzenia!
pr0zak
| 10:21 sobota, 4 sierpnia 2012 | linkuj 1,5 miesiąca wiec nie będę gonił :) czas na jazdę w dostojnym tempie mam nadzieję ze nawyki odstawie na bok.
gustek
| 05:22 sobota, 4 sierpnia 2012 | linkuj Tak z ciekawości to ile czasu planujesz poświecić na tą trase ? Bo plan ambitny :)
wlochaty
| 17:25 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj no jak samemu to jesteś pro, czekamy na powwrót
gustek
| 14:51 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Piękna wycieczka się szykuje :) Powodzenia życzę
azbest87
| 13:43 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Prawie 110 000 przewyższeń.. to robi wrażenie..:)
pr0zak
| 07:11 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Z Mariuszem mamy jechac do Stelvio, nastepnie juz bede jechał sam, ale tym razem mam ustawione sporo noclegów przez www.warmshowers.org/ oraz kilka przez www.couchsurfing.org/ wiec nie bedzie źle :) Powrót z Malagi 29.09.
wlochaty
| 03:28 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj tak sobie wczoraj myślałem że pojechałbym na gibraltar ale to chyba poza zasięgiem. Nie wiem skąd ty znajdujesz ludzi do takich tras :D
Petroslavrz
| 22:27 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj szczerze mówiąc takie coś wolałbym jechać samochodem :P
sebekfireman
| 21:37 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Wooow - widzę że konkretny trip się szykuje. Na ile czasu planujecie tą trasę?
Powodzenia!!!
miciu22
| 17:40 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Heh, chciałbym mieć tyle wolnego na takie wyjazdy.
WuJekG
| 17:34 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Ciężka trasa, tym bardziej bez siodełka.... :P :P :P
Powodzenia! :)
azbest87
| 17:27 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj ;( ja też tak chcę.. zazdroszczę!