Sucha Góra & Kopce Jasienickie

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 0

Sobota wiec jak to w tym dniu zawsze z ekipa wybieramy sie w jakieś ciekawe miejsca, tym razem była propozycja by dojechać na Sucha Górę skąd czarnym szlakiem na Kopce Jasienickie gdzie jeszcze nigdy nie byłem. Wyjątkowo o 8 pod scena z tego względu ze zapowiadała sie dłuższa wycieczka ruszamy na Strzyżów zaliczamy szczyt Brzeżanki i zjeżdżamy do Czarnorzeki skąd czeka nas podjazd pod nadajnik na Suchej Górze. Wbijamy się na czarny szlak mijając po drodze pomnik przyrody „Źródło Mieczysław” Dalej terenem docieramy do nowo budowanego wyciągu w Czarnorzekach Gdzie wspinamy się na jego szczyt. Następnie udajemy się na punk widokowy, podziwiamy okoliczne widoki. W Komborni wbijamy na żółty szlak który jest strasznie zapuszczony i poszukujemy wodospadu „Trzy wody” udaje się go znaleźć lecz łatwo nie było. Następnie długa i błotna jazda która dale nam popalić i w końcu docieramy do Lutczy. Z Lutczy już tylko asfaltem do domu ponieważ na dzisiaj terenu i błota mamy dość :D