Istanbul dzien 2 - PL / SK

Niedziela, 14 sierpnia 2011 · dodano: 14.09.2011 | Komentarze 1

Rekordowy dzień pod względem dystansu :) jechało sie ciężko bo jak wiadomo człowiek na początku ma zapasy jedzenia i wszystko to wazy. Trochę moja wina bo miałem wczoraj dojechać do Starego Sącza natomiast ulokowałem się sporo wcześniej ale było ok., bo w końcu w tym roku pokonałem 200km i to ze sporym bagażem. Co do trasy to z rana sie pogubiłem zaspany pomyliłem drogi i wybrałem się na Dukle gdzie nadrabiam około 16km no ale co zrobić. Dalej docieram na miejsce spotkania w Rytrze na moście gdzie spotykam towarzyszy podróży Krzyśka oraz Jarka. Następnie granica Słowacka za która czeka nas wspinaczka na przełęcz Sedlo Vabec 766m. Gdy docieramy do Preszowa robimy zakupy i postanawiamy za miastem szukać noclegu. Tak tez robimy, bo jednak już czułem zmęczenie. Ślad GPS do spotkania rysowany ręcznie następne już będą dokładne ponieważ Krzysztof dysponuje GPS-em wiec nie usze wszystkiego rysować ręcznie :)

Granica Województwa

Granica Państwa

Sedlo Vabec 766m

Preszów

Dzień 1 <---------> Dzień 3