Istanbul dzien 26 - AL / ME

Środa, 7 września 2011 · dodano: 03.10.2011 | Komentarze 0

Udajemy się do Shkoder, w sumie robimy kilkadziesiąt kilometrów autostrada, bo nie ma innej drogi. Policja nie robi nam problemów mimo ze nas maja oraz stoją kontrole. Mięliśmy w planie camping lub nocleg w tym miescie, lecz niestety nic nie było i nie zostało nam nic innego jak udać się na camping do Czarnogóry. W miedzy czasie zwiedzamy miasto, które już przypomina europejskie, lecz niestety sterty śmieci przypominają gdzie jesteśmy. Tak samo nad jeziorem Szkoderskim które ma idealne warunki do wypoczynku lecz nie ma żadnego zaplecza turystycznego, oczywiście już nie będę pisał o czystości wokół jeziora. Zwiedzając rynek spotykamy turystów ze Szczecina chwile rozmawiamy i jedziemy odwiedzić Kościół w którym podobno pracuje Polski ksiądz, lecz nie udaje się go spotkać. Tak wiec Czarna góra jak nazwa wskazuje ugaszcza nas górkami oraz cudownymi wigokami. Dość późno wpadamy na Camping, który jest bardzo tani 5 euro tak wiec postanawiamy, zrobic chwile odpoczynku i zostajemy tu 2 dni.

Na trasie

Praga 1478 troche daleko do domu

Shkodër Zamek Rozafa

Centrum

Jezioro Szkoderskie

Czarnogóra

Dzień 25 <---------> Dzień 27