Tour de Solina

Poniedziałek, 31 października 2011 · dodano: 31.10.2011 | Komentarze 5

Jako ze miałem dzisiaj cały dzień wolny wiec trzeba było to wykorzystać. W tym roku nie byłem nad Soliną wiec postanowiłem się tam wybrać. Pogoda nie najgorsza w granicach 10 stopni bez wiatru wiec da rady jechać. W plecaku miałem ocieplacie na buty, ale nie trzeba było ich zakładać jedynie w drodze powrotnej w okolicach Połomii zaczęło mi być zimno w stopy. Jak rano wyruszałem jakoś nie miałem przekonania do jazdy na taki dystans dopiero od 150km jechało mi się dobrze mimo ze czułem już zmęczenie. Powrót niestety ta sama trasa, ponieważ było już trochę późno i nie chciałem kombinować.

Zdjęcia z trasy trochę spóźniłem się z piękna Bieszczadzka jesienią, bo liście już opadają, ale kilka widoczków jeszcze uchwyciłem.

Kategoria Ponad 200

Petroslavrz
| 22:35 środa, 2 listopada 2011 | linkuj Megaśne masz w tym roku trasy :)
pr0zak
| 22:27 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj może to dla tego ze miałem już bliżej niż dalej :) z rana to miałem obawy czy do Sanoka dociągnę.
wlochaty
| 22:11 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj mówisz że rozgrzewasz się 150km ? :)
azbest87
| 20:38 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Niezła trasa jak na koniec października:)
sebol
| 20:38 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj no ładnie..ja bym padł koło Brzozowa i by się skończyło :P pogratulować dystansu..jak na tą porę roku to imponujący ..zdjęcia jesieni stylowe :)