Liwocz & dinozaury

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 6

Na Liwocz wybierałem się w tamtym tygodniu lecz pogoda nie pozwoliła, dzisiaj za to dopisała. Z rana jakoś nie miałem sił, do Frysztaka pod wiatr wlokłem się 24-25km/h. Na Liwocz jakimś cudem udało się wjechać do końca asfaltu ale podjazd jest konkretny cały czas zastanawiałem się czemu nie założyłem najmilejszego blatu z przodu ! Dalej już błoto i śnieg wiec trochę spacerku z rowerem pod Krzyż. Wracając jakoś siły odzyskałem choć rewelacji nie było. Za Brzostkiem było kilka "hopek" i jakoś dotarłem do Głobikowej, chwila odpoczynku i ruszam dalej. Po drodze mijam pomnik Chrystusa Króla w Małej, dalej Krzyż III tysiąclecia i na tym koniec atrakcji i powrót taki jak na mapce.

W tle Liwocz

Tu jeszcze dało rady jechac

Dalej juz spacerkiem

Krzyż III Tysiąclecia

Kategoria Ponad 100, Szosa

miciu22
| 21:09 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj W Głobikowej się znaczy, pomieszałem :D
| 21:05 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Dinożarły są w Małej :D
kona
| 18:56 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Nie próżnujesz:) Po Takich ziemnych ścieżkach jedzie się bardzo fajnie szosą, gorzej jest na szutrze.
haski
| 13:28 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Te dinozaury to tam na Liwoczu są ? :)
Petroslavrz
| 21:53 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Szosą na Liwocz :) Fajno, ale już nic mnie nie zdziwi od czasu gdy widziałem dwóch Słowaków na Wielkim Choczu na starych kolarkach (zapewne stalowych).