Kalwaria Pacławska (prawie)

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 2

Wypad z Magda do Kalwarii. Na spokojnie bez pospiechu, za Bircza zaczęły się naprawdę super tereny szczególnie okolice Kalwarii naprawdę zrobiły na mnie wrażenie. Jazda bocznymi drogami przez lasy z dala od szumu na pewno trasę powtórzę tyle ze na spokojnie. Z racji tego z musiałem wrócić w miarę wcześnie do domu nie docieram do Kalwarii. Z Huwników Magda jedzie sama ja natomiast jadę z powrotem. Wybieram takie skróty ze ląduje w Przemyślu a z pospiechu zamiast na drogie 884 ładuje się znowu na drogę do Birczy. Wyjazd z miasta pod niezła górkę która dała w kość ale droga bardzo widokowa. W Szklarach jeszcze dopada mnie deszczyk ale już tak się spieszyłem ze nawet nie zwracałem na niego uwagi. Ogólnie na powrocie się nie oszczędzałem co czuje średnia z 20 poszła na 25 wiec nie jest tak źle :D Teraz tydzień bez roweru trzeba odpocząć :)

Podjazdów dzisaj nie brakowało

Dubiecko

Kilka zdjec z trasy Bircza - Huwniki

Kategoria Ponad 200, Szosa

sebol
| 20:14 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj masz zdrowie to długodystansowych tras..ja to chyba muszę się zmotywować i spróbować poprawić swój rekord..pogratulować trasy
tmxs
| 19:12 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Na samej Kalawarii też niezłe widoki - warto podjechać kawałek w stronę granicy na Połoninki Kalwaryjskie, chociaż na szosówce tam mogło by być ciężko. Dla mnie Pogórze Przemyskie to rewelacyjne tereny, ogólnie trochę niedoceniane :).