23 F - Lac de Serre-Ponçon

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 07.11.2012 | Komentarze 0

Wczoraj wieczorem dostałem sporo wskazówek dotyczących dalszej mojej trasy, wiedząc ze dzisaj mam dojechać tylko do Chorges oddalonego o 80km ponieważ nocleg mam umówiony przez WS tak wiec postanawiam aktywnie odpocząć. Przez ostanie 4 dni zrobiłem 450 km i 11.000 m przewyższenia wiec czułem to w nogach. Trasę na dzisiaj miałem juz rozplanowana bocznymi drogami tak wiec jechało sie przyjemnie. Niestety nad jeziorem Lac de Serre-Ponçon dopada mnie deszcz wiec znajduje schronienie i przeczekuje opady. O 18 spotykam sie z Guilhem ktory razem ze znajomymi zabiera mnie nad jezioro gdzie rozpalamy grilla i wymieniamy sie informacjami o podróżowaniu i o naszych krajach. Niestety grill byl nie zapowiedziany wiec nie brałem aparatu, zostawiłem w domu a zachod slonca nad jeziorem byl przepiękny no ale co zrobic.

Z dala od gownej drogi

Trasa biega w dol rzeki a i tak wyszlo ponad 1k przewyzszenia

W tym kraju wieje caly czas wiec szybowce maja dobre warunki

Zblizam sie do Lac de Serre-Ponçon

W tle most ktorym przejezdzalem na druga strone

Dzień 22 <---------> Dzień 24