25 F - Cime de la Bonette

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 1

Wstaje o 6 pada 6:30 pada 7:00 pada, ale wstaje i robie śniadanie. Widze ze prędko nie przestanie wiec robie porządki w sakwach i odpoczywam nic innego mi nie pozostaje, bo w deszczu nie będę jechał. O 12 przestaje padac tak wiec szybko się zbieram i ruszam w góre, niestety po chwili znowu kropi tak wiec cały dzisiejszy dzien co chwila kropi lecz nie jest zle da rade jechac. Widoków niestety nie mam, ponieważ wszystko za mgła lub w chmurach. Na szczycie mała sesja zdjeciowa podczas której zaczyna padac. Na zjezdzie hamulce działaja tragicznie jechałem naprawdę bardzo ostrożnie bo o wypadek nie trudno. Szkoda ze nie mogłem podziwach widoków ale będzie za to motywacja by tam kiedyś wrócic w lepsza pogode :D

Z rana

Dla spostrzegawczych

Serpentynek na tej wyprawie to nie brakuje :)

W camperach to maja dobrze

Czasami widocznosc siegała max 5m tu akurat widac dosc dobrze

Opuszczone koszary

Prawie szczyt

Najwyższa droga w Europie Cime de la Bonette 2802 m n.p.m.

Czas na zjazd

Cała dzisiejsza droga była gówniana

Dzień 24 <---------> Dzień 26