Dookoła Tatr dzień 1 / 5

Sobota, 11 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 5

Zacznę od tego ze jak to u mnie w pracy nie idzie sobie nic zaplanować :( W środę dowiaduje się ze mogę wziąć urlop od 10.06 do 19.06, od razu do głowy przychodzą myśli jak to wykorzystać i odradza się pomysł który zrodził się już chwile temu by objechać Taty dookoła. Szybko planuje trasę, robię przygotowania i w piątek jestem już gotowy, a ze pogoda trochę kiepska planowany termin wyjazdu sobota lub niedziela ( zależy od pogody). Sobota budzę się koło 4 i pada wiec idę spać dalej, pobudka koło 7 i pogoda już całkiem znośna wiec śniadanko szybkie ogarniecie i ruszamy. Wyjazd 8:00, dawno z sakwami nie jeździłem wiec czekało mnie przyzwyczajenie, lecz kilka kilometrów i jechało się już bezproblemowo. Czekała mnie długa i nie zbyt urodziwa trasa, której celem był Stary Sącz. Po drodze zatrzymuje się w Jaśle gdzie trwają dni Jasła następnie dalej przez Gorlice, Szymbark, w którym odwiedzam dwór obronny, Grybów tu zaglądam do browaru i zaopatruje się w lokalne piwo na wieczór. W Nowym Sączu robię rundkę po rynku i lecimy do Starego Sącza na camping gdzie jest organizowany zlot VW z Małopolski, lecz chłopaki mnie wpuszczają rozbijam się z dala od imprezy, chwile odpoczywam i idę oglądać autka oraz popatrzeć, co się dzieje przy scenie.
Mapy, które załączam są poglądowe rysowane ręcznie, ponieważ nie mogłem mieć gps’a uruchomionego ze względu ze potrzebny mi był telefon w razie W. Wiec mapy nie oddaja w 100% drogi, jaka przebyłem, lecz starałem się zaznaczyć wszystko w miarę szczegółowo.

Jasło

Szymbark

Widoczki

Browar Grybów

Skansen Nowy Sącz

Nowy Sącz

Camping

Dzień 2