Istanbul dzien 14 - Turcja

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 20.09.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj żegnamy się z Krzyśkiem, ponieważ miał tylko 2 tygodnie urlopu i jutro ma autokar do Polski. Tak Wiec dalsza podróż jedziemy razem z Jarkiem. W Turcji w porównaniu do drogi bułgarskiej zaskakuje nas droga równa jak stół z szerokim poboczem i w dodatku ruch prawie zerowy. Droga super tylko górki oraz towarzyszący upał daje w kość. Na jednej z górek ledwo co tocząca się ciężarówka zrównuje się ze mną, miała około 12km/h wiec chwytam się za jej burtę i chwile holuje mnie pod górkę :) Do Boboty czyli do 70km osiągamy średnia 27km/h za sprawą wiatru, lecz wcale się nie cieszymy ponieważ wiemy ze będziemy usieli zmienić kierunek jechać pod wiatr. Tak tez się dzieje na prostej z trudem jedzmy 13-14km/h natomiast górek gdzie normalnie byśmy jechali 40-50 ledwo, co osiągamy 20. W Corlu już nieźle umęczeni tym wiatrem robimy zakupy w Kippa (Tesco = Kippa) i rozbijamy się u farmera sprzedającego przy drodze owoce i warzywa, który z wielką chęcią gości nas u siebie.

Pół pustynia

Juz tylko 220

Tu osiągamy dzisiejszy max

Podjazd jeden z wielu

Jak Turcja to i meczet

Dzień 13 <---------> Dzień 15

sebekfireman
| 12:35 czwartek, 29 września 2011 | linkuj W autobusy do Polski bez problemu zabierają rowery?
azbest87
| 16:48 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Widoki po tureckiej stornie już całkiem inne niż to co się oglądało wcześniej. Widzę że v-max ustanowiony tam gdzie i mój:P a co do wiatru to my przez całą Turcję tj 8 dni musieliśmy jechać z wmordewindem. Już miałem go serdecznie dość..