Istanbul dzien 15 - CEL OSIĄGNIĘTY

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 20.09.2011 | Komentarze 1

Jazdy pod wiatr ciąg dalszy. Staje się to niebezpieczne, ponieważ wieje trochę z boku przez co strasznie trzeba uważać na tor jazdy, w dodatku szaleni kierowcy busów oraz tirów nie robią sobie z nas problemu. Jazda strasznie męcząca ręce bolą gorzej niż nogi, bo rower działa jak żagiel z tego względu robimy, co chwila postoje by odpocząć od samochodów, które mijają nas na lusterka oczywiście tam gdzie nie ma pobocza. Przedmieścia Istambułu ciągną się około 40km. Sam wjazd udaje się nam bez problemowo naszym wyznacznikiem były tory kolejowe, które mięliśmy cały czas po lewej stronie i miały nas zaprowadzić na dworzec Sirkeci. Po drodze przejeżdżamy ścieżką wzdłuż morza gdzie przebywają setki ludzi robiąc gilla oraz na morzu podziwiamy statki czekające na przejście przez Bosfor.

W tle morze

Zostawiłem rower na słońcu jak wróciłem z zakupów zobaczyłem to.

Foto z mostu

Odpoczynek w Silvri

Most nr. 2

Tam bym się wybrał z chęcią

Co to za blachy

Istambul

Dzień 14 <---------> Dzień 16