9 A - Hochtor - Grossglockner Hochalpenstrasse

Wtorek, 14 sierpnia 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 3

Wyjątkowo dobrze dzisiaj mi się spało wiec wstaje obudzony dopiero o 7:20 :) To czego z rana nie lubię czyli zjazd, obrażamy Zell am See i ruszamy na Hochtor. Po drodze sporo kolarzy i nawet kilku sakwiarzy udaje sie spotkać. Część pierwsza czyli do przełęczy Hochtor znam z tamtego roku natomiast dalej udajemy się na lodowiec Grossglockner. Docieramy tam około godziny 17 i spotykamy sporo Polaków na motorach oraz 3 chłopaków jadących ze Zgorzelca do Chorwacji. Po rozmowie uciekamy na dół i szukamy noclegu. Udaje się znaleźć jeden z lepszych noclegów obok nieuczęszczanej ścieżki rowerowej nieopodal wodospad i rzeczka. Niestety cos mi się namieszało w aparacie (full manual) i mam zjebanie a dokładnie prześwietlone niebo. No nic i tak czasami bywa :/ nie pierwszy i nie ostatni raz.

No to zaczynamy wspinaczke

Temu byczkowi wyraźnie sie nie spodobało robienie zdjec :)

No to teraz zjazd i znowu podjazd :)

Grossglockner w tle.

Na szczycie spotykamy sakwiarzy z Polski

Miejscówka na dzisaj.

Dzień 8 <---------> Dzień 10

pr0zak
| 18:04 sobota, 20 października 2012 | linkuj Tu dodałem zdjecia ktore wyszły mniej wiecej a po za tym sa w małej rozdzelczosci, natomiast mam sporo ktore wygladaja kiepsko.
azbest87
| 13:10 sobota, 20 października 2012 | linkuj Gdzie to prześwietlone niebo?;) Tyko na ostatnim zdjęciu widzę ale tu akurat aparat po prostu nie był w stanie poradzić sobie z dużą rozpiętością tonalną zarejestrowanego obrazu- albo prześwietlone niebo, albo niebo dobre a reszta byłaby bardzo ciemna- zaawansowane lustrzanki nie wiem czy by sobie z tym poradziły;)