8 A - Goldegg & Zell am See

Poniedziałek, 13 sierpnia 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 3

Z rana w końcu słoneczko, suszymy namioty i w drogę. W Austrii wszędzie były wytyczone drogi rowerowe omijające główne szosy, niestety po kilku takich odbiciach mieliśmy dość. Ściezki te fatycznie prowadziły bocznymi dorożkami po wioskach lecz po takich górkach ze można było sie skończyć. Tak wiec rezygnujemy z tych poplątanych dróżek i lecimy główną na ktorej jedzie sie w porządku. Cel na dzisiaj to Zell am See tam gdzie w tamtym roku nie dojechałem poniewaz wjezdzałem na Hochtor Alpy 2011. Niestety za bardzo zaufałem Gps-owi i jedziemy przez mieścinę Goldegg na która mamy niezły podjazd. A zjazd to istna masakra ! mimo ze asfalt to hamulce ledwo co dały rade, takiej stromizny to w życiu na drodze asfaltowej nie widziałem, jak bym miał tu podjezdzac nie było by szans nawet nie wypchał bym tu roweru, na pusto bez dociazenia przodu tez by nie pojechał. Docieramy nad Zell am See i oczywiście kapiel w jeziorku i poszukiwanie noclegu co nie było łatwe poniewaz wszystko tam jest zabudowane i prywatne. Tak wiec musimy odjechac spory kawałek oczywiscie pod góre no ale w koncu udaje sie znalezc miejsce, zreszta jak zawsze :) czasami tylko to trwa to troche dłuzej.
Pytaliśmy sie o cene campingu 14E

W końcu z rana mamy słonce a nie cień :)

Po takie widoki własnie tu przyjechaliśmy

Kolejna wioska

Gdzieś na trasie

Tym mostem powinnismy jechac.

Zell am See o poranku dnia nastepnego

Dzień 7 <---------> Dzień 9