7 A - Lokomotywa Parowa

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 1

Z rana pogoda :) niestety namioty zwijamy mokre. Około godziny 12 nie pamiętam dokładnie gdzie mamy pojazd który pewnie miał ze 20% pierwszy raz musiałem użyć koronkę 34 z tyłu niestety podjazd nie oznakowany ale po 2 stronie na zjeździe wyraźnie łagodniejszym pisało 15%. Przejeżdżając przez wiadukt napotykamy kilku fotografów którzy wyraźnie czekaja na cos, tak wiec psychologia tłumu zadziałała i tez się przyłączamy a co ! W trakcie czekania domyśliliśmy ze ze pewnie chodzi o pociąg, dotarło około 15 kolejnych ciekawskich z aparatami. Tak wiec pewnie po 20 minutach udało ci dostrzec to na co czekaliśmy czyli zabytkowy parowóz :) a ze mieliśmy z górki udało się przegonić go, i zrobić foto z lepszej perspektywy. Pierwszy raz mieliśmy mały problem z noclegiem, dużo zabudowań a na polach traktory albo krowy które otaczał elektryczny pastuch.

Widok takiego nieba po wczorajszym poprawił humor

Ten podjazd nieźle dał popalić coś podobnego do naszej Rzeszowskiej 17% ale jeszcze bardziej stromy, niestety z zdjecia z dołu nie mam :/

Po drugiej stronie

Na to wszyscy czekali :D

No i Alpy sie zaczynają

Piękne Alpejskie wioski, to sie nigdy nie znudzi

Dzień 6 <---------> Dzień 8