Podjazdy:1950 m

11 IT - Tre Cime di Lavaredo

Czwartek, 16 sierpnia 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 2

Z campingu wyruszamy na pusto na Tre Cime. Pogoda cudna, ciepło wiec 8km podjazdu z takimi widokami to sama przyjemność. O 12 już podczas pakowania zaczyna kropic wiec zwiększamy tempo i już spakowani chowamy się pod zadaszeniem. Zaniosło się na niezła ulewę, spotykamy tez Polaków który mieli zamiar się wspinać po skałkach lecz pogoda tez im w tym przeszkodziła tak wiec po 1,5 godziny przestaje padać i opuszczamy camping. Ujechaliśmy może 2km i powtórka tym razem mamy miejsce przy sklepie niebo zachmurzone i leje nieźle do 15:30 a w ciągu następnych 10 minut pogoda zmienia się o 180 stopni wychodzi słonce i niebo robi się bezchmurne :) Po drodze zdobywamy jeszcze 2 przełęcze Passo Tre Croci 1805 oraz Falzarego Pass 2105. Nocleg mamy w opuszczonym campingu w budynku gdzie spaliśmy na znalezionych materacach ogolnie all inclusive :D

Podjazd pod rifugio

Jestesmy na szczycie

Widok spod sklepu mielismy niezły

a po 10 minutach jeszcze lepszy :D

Cudowanie wyglądały te obłoczki, jednak deszcz tez ma swoje zalety.

Passo Tre Croci 1805

Passo di Falzarego

Dzień 10 <---------> Dzień 12