12 IT - Passo Pordoi & Costalunga

Piątek, 17 sierpnia 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 2

Wczoraj jak już prawie zasypialiśmy ktoś świecił w naszym kierunku latarka lecz jakoś tym się nie przejęliśmy :) z rana okazało się ze Czesi wracający z Sycylii zatrzymali się tu na nocleg autem. Chwile pogadaliśmy i ruszamy do Canzazei, znajdujemy sklep i idę ma zakupy, Mariusz czekał przy rowerach i okazało się ze jest sjesta tak wiec go nie wpuścili :/, postanawiamy zrobić sobie przerwę nad rzeczka i poczekać az skończy się sjesta. W takim miejscu mieliśmy przerwę ze az nie chciało się go opuszczać. Dalej jedziemy w kierunku Bolzano podczas zjazdu z Castalungi mijamy pięknie jeziorko które robiło niesamowite wrażenie na żywo. Nocleg około 20m przed Bolzano.

Nasz apartament

Podczas podjazdu na Passo Pordoi 2239m

Kolejna z przełeczy na mojej liscie :D

Foto z góry

Canazei (chyba)

No i wspomniana sjesta

Kolejna przełęcz na drodze Passo Costalunga 1752m

Lago di Carezza

Dzień 11 <---------> Dzień 13