13 IT - Bolzano

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 17.10.2012 | Komentarze 1

Zaczynamy od zjazdu bo Bolznano pięknym kanionem, gdzie pod koniec czeka nas jazda przez 2 tunele po około 1,5km naprawdę jedzie się fajnie i w dodatku mamy z górki. Przed miastem mamy zakaz ale są informacje o drodze rowerowej. Droga ta po prostu jest niesamowita ! po pierwsze ze biegnie w bardzo przemyślany sposób nie sposób się pogubić lub zabłądzić, głownie przez okoliczne sady jabłkowe to całe zaplecze czyli ławeczki, miejsca z woda itp. co kawałek. Pierwszy raz widziałem serpentyny specjalnie poprowadzone na drodze rowerowej ! W dodatku od Merano do Lasy „prysznice” punkty poboru wody dla farmerów można było wykorzystać tez w inny sposób :D Cały dzień około 35 stopni ale mieliśmy wszystko co trzeba. Nocleg już u podnóża Selivio.

Zjazd do Bolzano z wieloma atrakcjami :)

Wspomniane wczesniej sperpentyny na drodze rowerowej.

Foto z góry

Wiodki na trasie

Jedno z wielu miejsc odpoczynku, fajna sprawa jak w słoncu prawie 40 stopnii

Cały dzien po drodze rowerowej to nie zdarza sie czesto :D

Prawie Nordkapp ?

Prysznic z ktorego trzeba było skorzystać.

Robi sie pozno wiec rozbijamy sie około 15km od szczytu.

Dzień 12 <---------> Dzień 14