28 F - Pozegnanie z Alpami Mont Ventoux

Niedziela, 2 września 2012 · dodano: 17.11.2012 | Komentarze 1

Wyspany ruszam do miasteczka Sault który jest miastem wypadowym dla kolarzy ruszających na mój dziejszy cel jakim jest Mont Ventoux. Na początku podjazdu jedzie mi się fatalnie mimo małego nachylenia ledwo co tocze się pod gorke jakos tego szczytu nie uwazałem za ciekawy ale nabierając wysokości zmieniłem zdanie. Szczególnie koncówka podjazdu naprawde piekna i widoki powalające. Na gorze chwila odpoczynku fotki i po chwili nadciągają chmury wiec zjeżdżam w dół. Postanawiam dociągnąć do Avignon ponieważ dłoga mam cały czas w goł jedzie się fajnie. Postanawiam ze spędzę tu 2 noce by odpocząć jednak Alpy daly się we znaki, ale było warto.

Standardowo po górke :)

Tablica prawde ci powie

Na podjezdzie

Pit stop

Nawet słonce sie pojawiło

Simpson zmarł tragicznie na zboczach Mont Ventoux podczas Tour de France w 1967 roku

No i na szczycie Mont Ventoux 1912m n.p.m.

Kilka zdjec ze szczytu

W dół !

Dzień 27 <---------> Dzień 29