37 E - Coll de Rates

Wtorek, 11 września 2012 · dodano: 14.12.2012 | Komentarze 3

Start można powiedzec ze miałem ostry od pierwszych kilometrów podczepiłem się pod szosowców i przez godzine jechalem z nimi w peletonie, udawało mi się utrzymywac ponieważ było dosc plasko i tempo w granichach 28-29km/h. Troche mnie wymeczyli i dalej już jazda na spokojnie, odbijam w głab Hiszpanii robiąc skróty i przy okazji zaliczając przełecz Coll de Rates 539m n.p.m. Oczywiscie mimo zapasów wody przychodzi susza w bidonach. Ratuje się jedząc figi oraz winogrona napotkane przy drodze. Dalej zjazd nad morze i szukanie miejsca co na wybrzeżu nie jest trudne :)

Kilka widoczków jak juz jechalem na spokojnie

Wioski w Hiszpanii

Wspinaczka na przełecz

Pierwsza przelecz w tym kraju zaliczona

Figi naprawde cos przysznego

Benidorm za tłoczno jak dla mnie wiec nocleg na obrzezach

Dzień 36 <---------> Dzień 38

sebekfireman
| 07:51 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj pr0zak - jesteś wycinak to te 45 kg na plus Tobie nie przeszkadza ;)
pr0zak
| 18:55 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj taa czas to bym miał niezły z rowerem wazacym 45kg hahaha :D
sebekfireman
| 11:04 sobota, 15 grudnia 2012 | linkuj Oooo - znajome mi tereny. Na Coll de Rates wjeżdżałeś biorąc udział w czasówce przez Stoppomata?