47 E/MA - Afryka zdobyta !!

Piątek, 21 września 2012 · dodano: 27.12.2012 | Komentarze 3

Z rana plan był prosty zlapac prom do Afryki. Wiedzialem ze z Algeciras beda tańsze niz z Tarify, ponieważ stamtąd pływają szybkie katamarany a mi nawet na reke było popłynąć wolnym statkiem, sama przyjemność. Tak wiec zanim kupilem bilet w rozsądnej cenie 24E ( niektorzy przewoznicy chcieli 50) troche zeszlo w dodatku poszedłem na odprawe dla ludzi a nie dla samochodow wiec na szybkosci musialem się transportowac. Pogoda nie zaciekawa wiec widoki tez nie były piekne. W Maroku pogoda się poprawila, największy blad, jaki zrobiłem nie wiem czemu ale pojechałem autostrada do samego Tangeru jakos nie zauważyłem zjazdu. Na autostradzie zlapala mnie kontrola i chcieli dac około 70E mandatu za jazde autostrada. Dobrze ze po angielsku coś gadali wiec udalo mi się wyjsc z tej sytuacji mówiąc ze nie było zadnych znakow ani informacji, mieli tez pomysl eskortowania mnie z powrotem około 15km ale dobrze ze się rozmyslili. Do Tangeru docieram po południu szukam campingu i w koncu postanawiam spędzić kilka dni bez pedałowania.

Port

Gibraltar znow w chmurach

Ekipa techniczna na pokladzie

Wzgorza Marokanskie

Cumowanie na "trzy"

Mimo ze tak blisko Europy to znaki i tablice pokazywaly ze jestesmy daleko od domu

Wioska napotkana po drodze

Jeszcze tylko 48km

Prawie jak "PKP" :D

Tangier

Na dzisaj wystarczy atrakcji

Dzień 46 <---------> Dzień 48, 49, 50