h km/h:

48, 49, 50 MA - Odpoczynek

Poniedziałek, 24 września 2012 · dodano: 29.12.2012 | Komentarze 0

O miejscowości Tangier w ktorej byłem można powiedziec kilka rzeczy. Miasto ma 2 oblicza Medina stare piekne miasto, które nastawione jest na turystow i wyciagniecie od nich jak najwecej kasy oraz ceny tam panujące to jak na ich warunki sa strasznie wysokie. Ja natomiast wolalem chodzic po innych czesciach miasta dzieki czemu zobaczyłem inna strone niż turystyczna. Nie bralem wszedzie aparatu szczególnie w pierwszych dniach, ponieważ nie wiedzialem czego można się spodziewac. Miasto nie ma za dobrej opinii ponieważ cały przemysl i nowe budownictwo opiera się na Haszyszu co by nie mowic jest to miejsce przerzutowe miedzy Afryka a Europa. Na kampingu spotykam Polaka na motocyklu, nastepnego dni goscia z Florydy, z którym widzielismy się na Gibraltarze, a w trzeci mój ostatni dzien 3 Czechów oraz Francuza, który z nimi podrozuje. Wiec towarzystwo miałem swietne :D

Zaczynam odpoczynek

Peti Taxi ( przewaznie Uno lub Dacia ) kilka razy korzystalem z nich za 2 euro mozna bylo przejechac sie po calym miescie

Dostawczak ktorym dowozili dowary do sklepow

Plaza blisko campingu niestety brzegow hiszpanii nie widzalem przez pierwsze 3 dni

Medina czyli stare miasto

1282 r naprawde stare drzwi :)

Widok na miasto

Zycie na ulicach ozywalo po 18

Dzień 47 <---------> Dzień 51