Dookoła Tatr dzień 4 / 5

Wtorek, 14 czerwca 2011 · dodano: 17.06.2011 | Komentarze 2

Dzień 4 rozpoczynamy wyspani, wypoczęci wiec na początek czeka nas podjazd :) co by łatwo nie było z 900m n.p.m. wspinamy się na 1500 :D celem jest schronisko Popradskie Pleso 1495m n.p.m. Po długiej wspinaczce udaje się tam dotrzeć gdzie czekają mnie super widoki. Dalej zjazd do miasteczka i jedziemy na kolejne jezioro tym razem Strbskie Pleso gdzie robie kilka zdjęć i spotykam turystów z Gdańska chwile rozmawiamy po czym ruszam w dół. Najdłuższy zjazd jakim w życiu jechałem chyba 40km w dół średnia prędkość pewnie ponad 35km/h na całym odcinku !! Zjazd kończy się mniej więcej w Liptowsky Mikulasz, w którym zwiedzam rynek robię zakupy i ruszam dalej. Celem na dzisiaj jest jezioro Orawskie, które jest największym jeziorem Słowacji. Znajduje camping rozbijam się nad sama woda i podziwiam widoczki :)

Przerwa na wysokości 1505m.

Popradskie Pleso 1495m n.p.m.

Schronisko

Nad jeziorkiem

Strbskie Pleso

Liptowsky Mikulasz

Tatralandia

W końcu teren :D

Takie cuda przy drodze mozna spotkać.

Jezioro Orawskie

Czas odpocząć

Dzień 5 <---------> Dzień 3