41 E - Motril, przygotowania do ataku na Pico

Sobota, 15 września 2012 · dodano: 16.12.2012 | Komentarze 2

Z rana piekne widoki zero ludzi, spokoj i cisza czyli tak jak lubie. W połowie drogi spotykam Pedra Portugalczyka jadacego wybrzeżem od Lizbony do Barcelony, pozytywny czlowiek gadamy chyba z godzine. Po 15 upał daje się we znaki wiec zjazd nad morze i odpoczynek. W miescowosci Mortil robie duze zakupy z racji tego ze sobota a jutro planuje atak na najważniejszy cel na mojej wyprawie jakim jest Pico Veleta. Wyjeżdżając z miasta znajduje miejsce widokowe z ławeczkami i pieknym widokiem na miasto oraz morze, tak mi się tam spodobało ze zostaje tam na noc w miedzy czasie przyłacza się do mnie towarzysz z którym jemy razem kolacje :)

Z rana

Na znakach nie oszczedzaja 70 60 50 40 30 20 10 :D

Tak wyglada inna strona Hiszpanii i mieszkania na fermach ale duzo by o tym mowic

Znajome widoki

To zielone to czerymoja niestety nie byla dojrzala mimo ze kupiona w sklepie

Komary wieczorami dawały sie we znaki wiec zakupilem takie cus

Towarzysz dzisiejszego wieczoru

Widok z miejsca noclegowego

Dzień 40 <---------> Dzień 42

pr0zak
| 12:15 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj jak slonce zachodzilo około 20 to zaczynały naprawde dawac sie we znaki a szczegolnie mi poniewaz nie rozbijalem namiotu tylko karimata spiwór.
sebekfireman
| 08:45 niedziela, 16 grudnia 2012 | linkuj To komary w Hiszpanii też dają się we znaki? Nigdy z nimi i z innymi owadami nie miałem tam problemów - wydawał mi się raj po tym względem.