Temperatura:-2.0

22 F/IT/F - Col du Mont-Cenis

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 · dodano: 07.11.2012 | Komentarze 2

Nad ranem budzę sie z zimna tak jeszcze zimno nie miałem. Nie mogłem sie zebrac w namiocie o 8 godzinie miałem 3.5 stopnia a gdy wyszedłem z namiotu okazało sie ze jest cały oszroniony. Gdy sie ogarniałem chcac nie chcąc znowu musiałem sie przeprawić przez rzeczkę. Docieram do Mont-Cenis chwila odpoczynku z zjazd do miejscowosci Susa we Włoszech, tam zakupy i przerwa. Przed Briançon gdzie mam umówiony kolejny nocleg przez WS czeka mnie niezła wspinaczka na Montgenèvre gdzie znajduje sie najstarszy ośrodek narciarski we Francji. Niestety jak zawsze mam spore spóźnienie wiec nie trace tam czasu tylko zjeżdżam do miasta i spotykam sie z Virgine.

Nawet stelarza nie trzeba byo taki byl zmrozony

Rzeczka ktora musialem pokonywac dwa razy

Godzina 9 rano i 1.5 stopnia :D

Ruszamy w gore

Col du Mont-Cenis 2083 m n.p.m.

Jedno z miasteczek na zjezdzie

Dzień 21 <---------> Dzień 23