h km/h:

Istanbul - Powrót – Podsumowanie

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 07.10.2011 | Komentarze 3

Tak wiec nasza "wycieczka" dobiegła końca. Dziękuje Jarkowi za organizacje tej wyprawy oraz Krzyśkowi za towarzystwo. Sam na pewno bym się nie dowarzył zapuścić tak daleko. Ogólnie wyprawa przebiegła planowo, nie było żadnych poważniejszych awarii oraz nieprzyjemnych zdarzeń. Taka wyprawa na pewno pozostanie w pamięci :) Jeżeli ktoś wybiera się w tamte rejony i szuka informacji może śmiało pisać postara się pomóc.

dzien 1 - Polska

Budapeszt nocą

Bazylika w Esztergom

azbest87
| 09:16 sobota, 8 października 2011 | linkuj Świetna wyprawa:) trochę miejsc podobnych do mojego wyjazdu:) ja już myślę gdzie by to na następny raz pojechać tylko że teraz pewnie już nie będę miał wakacji tylko co najwyżej urlop;) i to jak znajdę pracę:P
Pozdro!
pr0zak
| 07:16 sobota, 8 października 2011 | linkuj Dzięki Sebek za korektę trochę za długo w nocy siedziałem i mi się pokręciło :) Oczywiście Budapeszt, fotki z miejsc w których przemieszczaliśmy się rowerami w drodze powrotnej.
sebekfireman
| 21:42 piątek, 7 października 2011 | linkuj Halo, halo... to nie ten wyjazd... w Pradze nocą padało ;)
A to co masz na zdjęciach to chyba na Budapeszt wygląda ;)
Jeszcze raz gratuluje... ładny kawał drogi przejechaliście